- 27 februari 2020
- | 6 min. leestijd
- | Bron: Professional
Global DIY Summit 2018
We worden steeds luier: het was een van mijn voornaamste conclusies na twee dagen Global DIY Summit in Barcelona. Met 'we' bedoel ik in de eerste plaats de consument, die steeds dieper wegzakt in de comfortabele kussens van de technologie. Als retailer zult u zich allerminst lui of gemakzuchtig mogen gedragen, indien u wilt blijven voortbestaan: de klant verwacht van langsom meer. De tijd is rijp om hem op zijn wenken te bedienen, met 'do-it-for-me', met een naadloze online- en offline-ervaring, met een persoonlijke service en, als het even kan, ook nog met een aantrekkelijke prijs.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.