- 16 maart 2018
- | 4 min. leestijd
Strijkijzers verkopen? Gebruik klantenprofielen
De markt van de strijktoestellen is niet alleen matuur maar ook concurrentieel. De verschillende spelers brengen voortdurend nieuwe toestellen op de markt met een hogere stoomafgifte, een hogere stoomdruk, meer gebruiksgemak enz. Bijgevolg ziet de consument vaak de bomen door het bos niet meer en roept hij de hulp in van de winkelier tijdens zijn winkelbezoek. Een degelijke productkennis is dus een must, maar ook klantenprofielen kunnen helpen tijdens de begeleiding van de klant.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.