- 19 november 2018
Schoonmaakproducten
Om de eindconsument wegwijs te maken in het ruime gamma aan schoonmaakproducten en -toebehoren, heeft zowel de fabrikant als de retailer een belangrijke rol te spelen. Er moet goed worden nagedacht over de verpakking van de producten, maar zeker ook over de presentatie van die producten in de winkel. Het is de bedoeling dat de consument snel het product vindt waar hij naar op zoek is, en misschien zelfs overtuigd wordt om producten te kopen waar hij oorspronkelijk niet voor kwam. We zetten enkele zaken op een rij waar de fabrikant en retailer rekening mee kunnen houden bij het presenteren van de schoonmaakproducten.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.