- 22 augustus 2018
- Door Stefan Acke
- | 2 min. leestijd
Media Markt Digital Store
In Barcelona bracht ik onlangs een bezoek aan de Media Markt Digital Store, die nog een stapje verder gaat dan de meeste omnichannelconcepten: vrijwel geen producten aan te raken in de winkel, wel allerlei schermen waar de klant naar hartenlust kan vergelijken, zoals hij het ondertussen van het internet gewoon is. Wordt dit een model voor de toekomst? Als het gemakkelijk is voor de klant, dan wellicht wel. Gemakzucht is een héél belangrijke driver.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.