- 05 september 2016
- | 3 min. leestijd
Concepten doen verkopen
De tijd dat producten netjes per categorie in de winkel in de rekken stonden, is voorgoed voorbij. Steeds meer krijgt de klant verschillende presentatiemogelijkheden, om zo de beste keuze te maken én geïnspireerd te worden. Bovendien stimuleert het gebruik van concepten impulsaankopen bij de consument. Wij gingen een kijkje gaan nemen hoe het ontbijtelektro in enkele toonaangevende zaken gepresenteerd is.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.