Online magazines

27 juni 2019


VAKINFORMATIE OVER HUISHOUD EN ELEKTRO

COLLEGA'S AANMELDEN ONLINE VERSIE BEKIJKEN

120pxWaarom zouden klanten tot bij u komen?

“Je moet vandaag de klant een verdomd goede reden geven om bij jou te kopen", zegt retailcoach Steven Bollé in dit online magazine. Dat kan bijvoorbeeld door uw klanten beter te leren kennen met behulp van een digitale klantenkaart. Het is bewezen dat een getrouwheidssysteem er beter in slaagt om klanten te behouden.
Stefan Acke
Bladmanager
In dit online magazine
8 onmisbare parameters voor een geslaagde shopervaring
Trend naar smart bij wasmachines en drogers
Hoe de juiste bestelwagen kiezen?
Vraag hier uw testrit aan
De mogelijkheden van een digitale klantenkaart

8 ONMISBARE PARAMETERS VOOR EEN GESLAAGDE SHOPERVARING

Overleven in het huidige retaillandschap is geen evidentie. Het is niet altijd makkelijk om als kleine zelfstandige je plaats te veroveren tussen grote ketens, zowel online als offline.
Volledig artikel lezen

HOE DE JUISTE ZWARE BESTELWAGEN KIEZEN?

De moderne, zware bestelwagen evolueerde tot een voertuig dat zich handig laat afstellen op vaak sterk uiteenlopende wensen van professionele klanten en eindgebruikers uit gevarieerde marktsectoren.
Volledig artikel lezen

SERGIO HERMAN LANCEERT EIGEN KOFFIE

Sterrenchef Sergio Herman lanceert zijn eigen koffiemerk, Inkbrew Coffee. Het is een koffie van de allerhoogste kwaliteit, beschikbaar in een medium roast en een dark roast.
Lees meer

TREND NAAR SMART BIJ WASMACHINES EN DROGERS

Tijdens de voorbije editie van IFA, de belangrijkste vakbeurs voor consumentenelektronica en huishoudtoestellen, vielen ons enkele interessante trends bij wasmachines en drogers op: bediening met de smartphone, alsmaar energie-efficiëntere modellen, grotere volumes en deuren … In hoeverre voltrekken deze trends zich ook in België? De fabrikanten zijn er in deze groeiende markt alvast klaar voor.
Volledig artikel lezen

DIGITALE KLANTENKAARTEN LEREN UW KLANTEN BETER KENNEN

Tegenwoordig is een klantenkaart veel meer dan een papieren kaartje waar u stempels op plaatst. Dankzij digitale innovaties kunt u het onderste uit de kan halen om niet alleen uw klanten te behouden, maar ook om nieuwe klanten aan te trekken.
Volledig artikel lezen

http://argus.pmg.be

Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#


uitschrijven - adverteren - nieuws melden - magazine delen
Waarom zouden klanten tot bij u komen?
Leer uw klant kennen met digitale klantenkaart

Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.