Online magazines

16 december 2019


VAKINFORMATIE OVER HUISHOUD EN ELEKTRO

COLLEGA'S AANMELDEN ONLINE VERSIE BEKIJKEN

Hoe de koopervaring voor uw klanten aantrekkelijker maken?

120pxVolgens een recent onderzoek van Salesforce zal het online koopgedrag van de consument blijven stijgen. Vooral tijdens de eindejaarsperiode zal deze trend toenemen, aangezien de consument persoonlijke aanbiedingen in zijn of haar inbox zal krijgen. Zou dit monopolie van online winkels dan echt het bestaan van de fysieke, lokale handelaar bedreigen? Volgens Steven Bollé, retail coach & designer, is dat allesbehalve waar. Hij benadrukt daarentegen dat de consument meer en meer op zoek is naar een authentieke belevenis die hij enkel maar kan terugvinden in een fysieke winkel. Daarvoor geeft hij acht onmisbare tips voor een geslaagde shopervaring. Met zijn tips, biedt u de klant die meerwaarde waar hij of zij naar op zoek is.

Stefan Acke
Bladmanager

In dit online magazine:

8 onmisbare parameters voor een geslaagde shopervaring
Gratis naar Ambiente
Zo kiezen organisatoren eventlocaties in 2020
Sociale media, de winkels van nu
KMO's geven jaarlijks minstens 716 miljoen euro aan sponsoring uit

8 ONMISBARE PARAMETERS VOOR EEN GESLAAGDE SHOPERVARING

Overleven in het huidige retaillandschap is geen evidentie. Het is niet altijd makkelijk om als kleine zelfstandige je plaats te veroveren tussen grote ketens, zowel online als offline.
Volledig artikel lezen

GRATIS NAAR AMBIENTE

160pxAmbiente kan haar diningaanbod gevoelig uitbreiden met een horeca-aanbod. Daar vindt ook u ongetwijfeld iets naar uw gading. De vorige editie kon alweer rekenen op een mooie stijging qua bezoekers en exposanten, en heeft dit jaar weer heel wat nieuws in petto. De beurs vindt in 2020 plaats van 7 februari tot en met 11 februari, via de onderstaande link leest u hoe u een gratis toegangsticket kunt bemachtigen.
Volledig artikel lezen

ZO KIEZEN ORGANISATOREN EVENTLOCATIES IN 2020

Naar aanleiding van deze Locatie-gids organiseerden wij een tweede Event Locatie Barometer. Gedurende september en oktober gaven 125 orga­nisatoren hun werkwijze en voorkeuren door via onze online-enquête.
Volledig artikel lezen

TOYOTA START NIEUW PRODUCTOFFENSIEF VOOR LICHTE BEDRIJFSWAGEN

Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional.
Volledig artikel lezen

SOCIALE MEDIA, DE WINKELS VAN NU

Promoties, beschikbaarheid en snelle en gratis verzending motiveren ons koopgedrag gedurende de eindejaarsperiode. Daarom is online shoppen zo aanlokkelijk. Dit blijkt uit een onderzoek van Salesforce naar het winkelgedrag van de consument.
Lees meer

KMO'S GEVEN JAARLIJKS MINSTENS 716 MILJOEN EURO UIT AAN SPONSORING

Op vrijdag 22 november organiseerden Unizo en het Vlaams Agentschap Innoveren en Ondernemen (Vlaio) de 6e editie van de 'Dag van de Ondernemer'. Op die dag wordt bijzondere aandacht gevraagd voor de vele ondernemende mensen die de economie elke dag doen draaien en voor welvaart zorgen.
Lees meer

http://argus.pmg.be


uitschrijven - adverteren - nieuws melden - magazine delen
8 parameters voor een geslaagde shopervaring

Jaarlijks minstens 716 miljoen euro aan sponsoring

Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.