Hoe de koopervaring voor uw klanten aantrekkelijker maken?
Volgens een recent onderzoek van Salesforcezal het online koopgedrag van de consument blijven stijgen. Vooral tijdens de eindejaarsperiode zal deze trend toenemen, aangezien de consument persoonlijke aanbiedingen in zijn of haar inbox zal krijgen. Zou dit monopolie van online winkels dan echt het bestaan van de fysieke, lokale handelaar bedreigen? Volgens Steven Bollé,retail coach & designer, is dat allesbehalve waar. Hij benadrukt daarentegen dat de consument meer en meer op zoek is naar een authentieke belevenis die hij enkel maar kan terugvinden in een fysieke winkel. Daarvoor geeft hij acht onmisbare tips voor een geslaagde shopervaring. Met zijn tips, biedt u de klant die meerwaarde waar hij of zij naar op zoek is.
8 ONMISBARE PARAMETERS VOOR EEN GESLAAGDE SHOPERVARING
Overleven in het huidige retaillandschap is geen evidentie. Het is niet altijd makkelijk om als kleine zelfstandige je plaats te veroveren tussen grote ketens, zowel online als offline. Volledig artikel lezen
GRATIS NAAR AMBIENTE
Ambiente kan haar diningaanbod gevoelig uitbreiden met een horeca-aanbod. Daar vindt ook u ongetwijfeld iets naar uw gading. De vorige editie kon alweer rekenen op een mooie stijging qua bezoekers en exposanten, en heeft dit jaar weer heel wat nieuws in petto. De beurs vindt in 2020 plaats van 7 februari tot en met 11 februari, via de onderstaande link leest u hoe u een gratis toegangsticket kunt bemachtigen. Volledig artikel lezen
ZO KIEZEN ORGANISATOREN EVENTLOCATIES IN 2020
Naar aanleiding van deze Locatie-gids organiseerden wij een tweede Event Locatie Barometer. Gedurende september en oktober gaven 125 organisatoren hun werkwijze en voorkeuren door via onze online-enquête. Volledig artikel lezen
TOYOTA START NIEUW PRODUCTOFFENSIEF VOOR LICHTE BEDRIJFSWAGEN
Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional. Volledig artikel lezen
SOCIALE MEDIA, DE WINKELS VAN NU
Promoties, beschikbaarheid en snelle en gratis verzending motiveren ons koopgedrag gedurende de eindejaarsperiode. Daarom is online shoppen zo aanlokkelijk. Dit blijkt uit een onderzoek van Salesforce naar het winkelgedrag van de consument. Lees meer
KMO'S GEVEN JAARLIJKS MINSTENS 716 MILJOEN EURO UIT AAN SPONSORING
Op vrijdag 22 november organiseerden Unizo en het Vlaams Agentschap Innoveren en Ondernemen (Vlaio) de 6e editie van de 'Dag van de Ondernemer'. Op die dag wordt bijzondere aandacht gevraagd voor de vele ondernemende mensen die de economie elke dag doen draaien en voor welvaart zorgen. Lees meer
Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.