27 juni 2018

VAKINFORMATIE OVER HUISHOUD EN ELEKTRO

COLLEGA'S AANMELDEN ONLINE VERSIE BEKIJKEN

120pxZo gaat u slimmer om met prijzen

Ik heb het hier al eerder betoogd: een loutere focus op de laagste prijs is een slecht idee. Retailexpert Pieter De Smet pleit ervoor om de prijs zo laat mogelijk te communiceren. Laat uw klanten eerst verlangen en, waarom niet, laat hen vervolgens zelf de waarde schatten. Veel kans dat u er meer aan zal verdienen. "Ervoor zorgen dat de klant zich goed voelt, is een veel beter wapen dan hoge kortingen of lage prijzen."

Stefan Acke
Bladmanager

LAAT UW KLANTEN ZELF DE PRIJS KIEZEN

Nu de internetverkoop steeds hogere toppen scheert, lijkt de prijs zowat het enige criterium dat er nog toe doet. Fout, zegt retailexpert Pieter De Smet. “Mensen betalen niet graag.
Volledig artikel lezen

BAKKEN BLIJFT BIG BUSINESS

De afgelopen jaren is de verkoop van bakproducten sterk gestegen. Bovendien zorgen tv-programma's, zoals Bake Off Vlaanderen en Heel Holland Bakt, voor een extra stimulans.
Volledig artikel lezen

ENKEL VERKOPEN WAT JE ZELF ZOU KOPEN

Het gaat de kookwinkel Van Tornhout (Eeklo) voor de wind: de zaak mocht het afgelopen jaar opnieuw een mooie groei optekenen en kan rekenen op vaste, trouwe klanten die niet zozeer naar de prijs kijken.
Volledig artikel lezen

VERKOOP VAN VAATWASSERS ZIT IN DE LIFT

De verkoop van vaatwassers, vooral inbouwmodellen, zit in de lift: van januari t.e.m. augustus 2017 nam hij met 3,7% in eenheden toe, meldt GfK ons. Heel wat consumenten laten momenteel immers een nieuwe keuken plaatsen, met een vaatwasmachine.
Volledig artikel lezen

SLOW JUICER, SAPCENTRIFUGE OF BLENDER?

Gezond eten is in en veel mensen gaan aan de slag om hun eigen groente- en fruitsapjes te maken. Zelf sap maken is niet moeilijk en kan op verschillende manieren: met een sapcentrifuge, een slow juicer of een blender.
Volledig artikel lezen

DOE MEE AAN ONZE GROTE LEZERSENQUÊTE

In samenwerking met de federaties B2B PRESS (Federatie van Vakbladen) & UPP (Unie van Periodieke Pers) voeren wij momenteel een onderzoek uit naar de professionele informatiebronnen in België.
Lees meer

http://argus.pmg.be

Deze mail werd verzonden naar #KORTEMAIL#


uitschrijven - adverteren - nieuws melden - nieuwsbrief delen
Zo gaat u slimmer om met prijzen

Dit Online Magazine is een uitgave van Professional Media Group,
Torhoutsesteenweg 226, 2-6, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be