R-M® viert eeuwenlang succesverhaal
"Succes en innovatie gaan hand in hand"

In 2019 viert R-M®, het premiumlakmerk van BASF, zijn honderdjarig bestaan en presenteert het zijn succesverhaal aan de hand van een reeks van activiteiten. Het 100-jarig feestjaar begon op de North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit, MI (USA). R-M® toonde daar a.d.h.v. een geanimeerde video de belangrijkste mijlpalen waarmee het merk de autoreparatielakindustrie sinds 1919 heeft vormgegeven en verder ontwikkeld. Tijdens dit feestjaar viert R-M® met zijn klanten over de hele wereld zijn grootste succesverhalen. Door de jaren heen heeft het premiummerk dankzij belangrijke innovaties en een eigen pioniersgeest vorm gegeven aan de autoherstelindustrie. R-M® is nu een BASF-merk, maar toch is het altijd al een onderdeel van de filosofie geweest om het economische succes van zijn klanten centraal te stellen in zijn inspanningen. Door gebruik te maken van producten, diensten en processen die voortdurend worden verbeterd en nog gebruiksvriendelijker worden gemaakt, maken autospuiters over de hele wereld de beste keuze om hun productiviteit en succes te garanderen. R-M® nodigt zijn klanten uit terug te kijken naar de mijlpalen uit de geschiedenis van het bedrijf. Het motto is: "Succesvol zijn betekent innovatief blijven". Want dankzij zijn innovaties heeft het merk altijd al een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de auto-industrie.