Brabantia wordt 100 jaar

Iconische designs

Het interieurmerk Brabantia viert haar 100ste verjaardag in 2019. Sinds 1919 hebben de slimme en duurzame producten en aantrekkelijke prints miljoenen huizen en levens opgefleurd. Brabantia begon in 1919 als Van Elderen & Co in het Brabantse Aalst. Van fabriek voor melkkannen, vergieten en trechters groeide het bedrijf uit tot een internationaal interieurmerk, bekend en geliefd vanwege de slimme en stijlvolle keukenspullen en andere huishoudelijke artikelen. De eerste pedaalemmers rolden van de band in 1955. Een ander hoogtepunt was de lancering van de iconische Patrice print in 1969, de beroemde kurkentrekker zag in 1985 het licht. Favorieten van nu zijn de unieke Bo Touch Bin en de Linn collectie, waarmee was uit de kast komt. Producten die zo mooi en fijn zijn, dat ze van dagelijkse klusjes fijne rituelen maken.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.