- 10 november 2016
- | 7 min. leestijd
- | Bron: Shoes
Langetermijndenken is sleutel tot succes
Kathedralen zijn gebouwd door mensen die wisten dat ze het eindresultaat nooit te zien zouden krijgen. In de boekenbundel 'Futures' roept trendwatcher Herman Konings op om opnieuw aan kathedraaldenken, ofwel langetermijndenken, te doen. “We weten al dat de verandering steeds sneller plaatsvindt. Daardoor is er meer gelegenheid om iets nieuws te creëren. Dit moet een ondernemer doen: meer denken aan overmorgen. Denk na over hoe je de nieuwe generaties, die meer op elkaar gaan lijken, kunt bedienen. Zij schrijven de fysieke winkel zeker niet af." Lees hier het volledige artikel.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.