- 02 oktober 2017
- | Bron: Shoes
Weekend van de klant succes
Weekend van de klant succes Eerste editie weekend van de klant groot succes Unizo en Comeos organiseerden voor de eerste keer het 'Weekend van de klant'. Een eerste editie die meteen een schot in de roos was. Tal van mensen werden het hele weekend door naar de winkels gelokt. Ondanks het wisselvallige weer, was het erg druk in de meeste winkelstraten. Het Weekend van de Klant is een samensmelting van de Dag van de Klant (Unizo) en Sunday Shopday van Comeos. Heel wat steden en gemeenten namen op actieve wijze deel en tienduizenden winkels bleven het hele weekend door open. 16% meer elektronische transacties Opvallend was de toename van het aantal elektronische betaaltransacties. Worldline noteerde op zaterdag ruim 7.5 miljoen transacties. Dat is maar liefst 16% meer dan op de vorige editie van Dag van de Klant. Zondag waren er dat 2.7 miljoen of een stijging 15% ten opzichte van de vorige editie van Sunday Shopday. Een samenwerking die duidelijk smaakt naar meer!
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.