- 21 oktober 2019
- Door Melissa Himpe
- | 7 min. leestijd
YGO wil shoppen toegankelijker maken voor millennials
Er valt niet naast te kijken: de gele gevel van de nieuwe mastodont van een interieurzaak aan de Antwerpsesteenweg in Lier trekt meteen de aandacht van al wie er passeert. Met maar liefst 12.000 m² aan onder meer meubilair, decoratie en verlichting zijn de klanten van YGO wel zoet voor een namiddag shopplezier. Kijken, kiezen en meenemen is de leuze bij YGO. Daarmee kregen ze al snel de stempel van Liers alternatief voor Ikea opgedrukt. Ze hopen dan ook met hun strategie voor een uitgebreid prijs-kwaliteitassortiment, snelle afhaling en levering aan die verwachtingen te voldoen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.