- 22 augustus 2018
- Door Stefan Acke
- | 6 min. leestijd
- | Bron: Professional
Store Tour Barcelona
Al jaren is het hier in België al omnichannel wat de klok slaat. De grote onlinespelers kloppen allang niet louter meer aan de deur, maar eisen luidkeels een deel van de koek op. Als antwoord hebben de ketens en ook meer en meer kleinere spelers een eigen, vaak succesvolle, onlineafdeling opgezet. Ja, elders gaat het nog stukken sneller, maar al bij al zijn we in België redelijk goed mee. Zeker als je de situatie hier vergelijkt met die in Spanje. De doe-het-zelfmarkt is er erg gefragmenteerd, met zo'n 7.500 'ferreterías' op de hoeken van de straten. Een store tour door Barcelona leerde dat het er allemaal veel trager gaat. En toch …
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.