Sanicoop en Prodiy fuseren tot ProCoop  

Sanicoop en Prodiy fuseren tot ProCoop

Sanicoop en Prodiy fuseren tot ProCoop 50 zelfstandige winkels De aankoopgroeperingen Sanicoop en Prodiy smelten samen. Het nieuwe ‘ProCoop’ vertegenwoordigt de belangen van 50 middelgrote tot grote winkels in België, voor een inkoopvolume van meer dan 25 miljoen euro, stelt het persbericht. “We willen zuurstof creëren voor de zelfstandige bouwmarkten in ons land”, zegt gedelegeerd bestuurder Charlie Baus daarover. De volgende twee jaren wil Procoop ook 25 Waalse winkels overtuigen, en zo 50% groeien. Charlie Baus (voorheen gedelegeerd bestuurder van Sanicoop) neemt de strategische leiding binnen het nieuwe ProCoop. Pascal Van Gansebeke (voorheen Prodiy) ontfermt zich over de marketing.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.