Martini onthult aperitieftrends  

Martini onthult aperitieftrends

Martini onthult aperitieftrends En lanceert 3 Brut Aperitivo Limited Editions ‘Millennials’, ‘phygital times’, ‘guilty pleasures, ‘considered consumption’’ … Volgens Martini en trendwatcher Herman Konings zijn ze perfect te verzoenen met elkaar. Samen onderzochten ze de huidige aperitieftrends en hoe Belgen vandaag het liefst hun aperitiefmoment beleven: “Millennials snakken op het einde van hun drukke werkweek naar een welverdiende ‘happy ending’: een spontaan onderonsje met vrienden of familie. Liefst met een kwalitatieve, licht-alcoholische, schuimwijn én heerlijke versnaperingen in een stijlvolle omgeving”, aldus trendwatcher Herman Konings. Uit de bevindingen ontsproot de ontwikkeling van 3 Brut Aperitivo Limited Editions: Aperitivo food, Aperitivo style en Aperitivo music. Bubbels blijven boomen! Konings noemt de huidige generatie millennials (ook wel Generatie Y, 18-35 jaar) de digitally connected generatie. Vandaar ook de keuze van Martini voor 3 duidelijke ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.