Klant koopt minder charcuterie maar is te verleiden met authenticiteit  

Klant koopt minder charcuterie maar is te verleiden met authenticiteit

Charcuterie heeft een vaste plaats veroverd in onze dagelijkse voeding. Ham blijft favoriet, maar gevogelte is dankzij zijn gezondere perceptie in opmars. Groeikansen voor de retailer liggen in een hernieuwde aandacht voor de verstoog; de consument stelt immers een goede service op prijs. Daarnaast wordt het best ook afgeweken van de traditionele indeling in het koelschap. Focus daarnaast op bijkomende consumptiemomenten zoals het aperitief en op producten met een positief verhaal en een traceerbare herkomst. Innovaties spelen ondertussen in op ambachtelijkheid, natuurlijkheid en dierenwelzijn.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.