- 21 april 2017
- | 7 min. leestijd
- | Bron: Professional
Loop geen klanten mis bij gazononderhoudsproducten
Om gazononderhoudsproducten op een optimale manier te verkopen, zijn de juiste vragen erg belangrijk. Welk gazon heeft men? Hoe groot is het? Wat zijn de problemen? Vervolgens is het uw taak naar het juiste product te leiden. In de verkoop is een goede voorraad van het juiste product van primordiaal belang. De consumenten komen massaal wanneer de eerste zonnestralen doorbreken en een niet-verkoop kan u klanten kosten. Een onderhoudsmeststof in maart en april is noodzakelijk, terwijl een meststof met onkruidbestrijder zeker in mei en juni op de voorgrond moet staan. Promotionele producten zorgen voor extra omzet.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.