- 29 november 2017
- | 5 min. leestijd
- | Bron: Professional
Vraag naar degelijk snoeigereedschap stijgt
Manueel snoeigereedschap blijft het belangrijkst, hoewel het elektrische aanbod toeneemt. Daarnaast zit ook het assortiment op accu in de lift. Ergonomie is in ieder geval een extra verkoopargument, niet alleen voor de prof. Gebruikers kiezen bij voorkeur voor elke specifieke klus het aangewezen gereedschap. Met gerichte vragen helpt u hen bij de keuze. In het oog springende displays geven de verkoop dikwijls een boost, wat versterkt wordt door meer sfeer in de winkel. Snoeigereedschap heeft ten slotte een bijkomend assortiment van accessoires dat mooie opportuniteiten biedt voor crossselling.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.