VERANDERING IS DE ENIGE CONSTANTE

Kookhuys mafrans maakt zich op voor de toekomstige consument

 

Steeds mee evolueren met het consumentengedrag gedurende iets meer dan honderd jaar. Dat verklaart het blijvende succes van Mafrans. Wat ooit begon als een winkel in landbouwgerei, is nu een echte belevingswinkel van maar liefst 750 m². Ook voor Kookhuys Mafrans zijn het spannende tijden door de digitale innovaties en evoluties. Een webshop lanceren en de social media verkennen staan op de planning. “Je krijgt maar een keer de kans om een goede eerste indruk te maken, dus we willen het meteen goed aanpakken", aldus Vital Mafrans.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.