Retailers strijden om Global Inovation Awards

De prijs honoreert ‘excellent retailing’

Professionals in thuis- en huishoudartikelen van over de hele wereld verzamelden zich afgelopen weekend in Chicago voor de jaarlijkse International Home + Housewares Show. Tijdens de vakbeurs, georganiseerd door de International Housewares Association (IHA), werden de winnaars van de Global Innovation Awards (GIA) voor huishoudartikelen en product design aangekondigd.
De Global Innovation Awards worden jaarlijks toegekend aan retailers in de thuis- en houshoudartikelensector. Zo honoreert IHA winkels voor onder meer hun ‘excellent retailing’, marketingstrategie, visie en innovatieve winkeldesign. Retailers uit België grepen echter naast de prijzen, maar onze noorderburen kaapten wel een GIA weg. La Cuisine uit Tubbergen mocht een GIA in ontvangst nemen.
De 30 GIA-winnaars mochten tijdens de beurs verder strijden om de titel van Global Honorees for Retail Excellence. Daar kwamen de volgende winnaars uit de bus:
Jumbled (Australië)
Bahne (Denemarken)
S-KULTUR (Duitsland) 
Futako Tamagawa TSUTAYA ELECTRICS (Japan)
Porland (Turkije)
Daarnaast streden zo’n 500 leveranciers om de titel van Global Honeree for product design. Hier kondigde IHA de winnaars in 13 categorieën aan. Enkele opmerkelijke producten die een titel wonnen:
• In de categorie bad en hygiëne: Easy Reach, LLC, Easy Reach
• In de categorie schoonmaakproducten: Fusionbrands LLC, BendItBrush
• In de categorie keukengereedschap: Dreamfarm, Ortwo – Grind One-Handed or Two
• In de categorie opberging: Stasher, Stand-Up Stasher
Bekijk hier alle producten.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.