De juiste prijs

De juiste prijs  

Nu de internetverkoop steeds hogere toppen scheert, lijkt de prijs zowat het enige criterium dat er nog toe doet. Fout, zegt retailexpert Pieter De Smet. “Mensen betalen niet graag. Daarom is het belangrijk om de aandacht juist zo weinig mogelijk op de prijs te vestigen. Hoe goedkoper een aanbod, hoe minder tijd mensen besteden aan de verhouding tussen prijs en kwaliteit. Het is tijd om opnieuw kwaliteit te gaan verkopen. Wanneer communiceert u de prijs? Zo laat mogelijk. Eerst moet het verlangen groot genoeg zijn. Mensen hebben nooit graag het gevoel dat ze bepaalde voordelen zullen missen ('loss aversion')."

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Argus 

Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.