- 30 maart 2017
- | Bron: Schrijnwerk
Jadi wordt Jadi Pro
Jadi wordt Jadi Pro Focus op professionele klanten en Lacanche Advies op maat van de klant is in deze snel veranderende samenleving meer dan gewenst. Laat 'een goeie service' nu net altijd de invalshoek geweest zijn van elektrohandel Jadi. De verkopers kennen de producten door en door en staan de klant steeds bij in de keuzes die hij moet maken. Focus op de professionele markt Om de klanten in de toekomst nog beter te kunnen ondersteunen, richt Jadi zich vanaf 2017 als Jadi Pro specifiek op de professionele doelgroep. Business-to-Business gericht werken wordt meer dan ooit de doelstelling. Die B2B-klanten zijn voornamelijk keukenmakers, schrijnwerkers, architecten, immobiliƫnbeheerders en algemene bouwondernemingen. Dat betekent echter niet dat particulieren niet meer bij Jadi terecht kunnen. De focus wordt enkel verlegd, waardoor de professionele klant nog meer waar voor zijn geld krijgt. Brussel store: lacanche Jadi heeft al jarenlang de meest courante merken in ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.