- 28 maart 2018
- Door PUBLIREPORTAGE
- | 3 min. leestijd
Peugeot Saveurs: grote groeistrategie
Groot nieuws bij Peugeot op de beurs Ambiente: vanaf 1 juni 2018 rolt de groep een nieuwe strategie uit. Die strategie draait om een nieuwe signatuur, een nieuwe identiteit en nieuwe productcategorieƫn. Daarbij horen een compleet gerestyled, assertiever logo, veel productinnovaties en zelfs een compleet nieuwe productcategorie: keukenmessen. Die laatste worden geproduceerd in een fabriek in Thiers (Frankrijk). Op die manier sluit het merk mooi aan bij de 'stalen geschiedenis' van Peugeot Saveurs, die teruggaat tot 1812.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.