Een goede winkelervaring hangt af van een veelvoud van factoren. Heel belangrijk is daarbij ook de logistieke kant: layout, inrichting, toegang, materiaalkeuze... Lees er alles over in dit digitaal magazine retail logistiek.
Dieter Devriendt
Bladmanager
Retail logistiek
Lees het digitale magazine over retail logistiek. Ontdek 14 artikels over ruimteoptimalisatie, duurzame koeltechniek, efficiënte winkelinrichting, automatische toegangen, materiaalkeuze, instore gastronomie en hoe slimme logistiek bijdraagt aan een vlotte en winstgevende winkelervaring.
De’Longhi PrimaDonna Aromatic maakt baristakwaliteit toegankelijk
Met de PrimaDonna Aromatic lanceert De'Longhi een volautomatische espressomachine die de lat bijzonder hoog legt. Het nieuwe paradepaardje van de koffiegigant onderscheidt zich door een indrukwekkend scala aan ...
Beantwoord onderstaande vragen en de schiftingsvraag en maak zo kans op een van de bongobonnen voor een weekend weg ter waarde van 250 EUR! De resultaten worden geheel anoniem verwerkt. Deze vragen nemen slechts 5 minuten van uw tijd in!
Lupulus maakt een discrete maar beslissende overgang: de elektrische voertuigen van Ford vervangen geleidelijk de modellen met verbrandingsmotor. Het is een doordachte, kostenefficiënte aanpak die typisch is voor dergelijke bedrijven in alle sectoren.
Trademart blaast Home & Living-departement nieuw leven in
Na vijf decennia als vaste waarde in de Belgische retailsector bewijst Trademart dat het niet op zijn lauweren rust. Het B2B-inkoopcentrum zet zijn verjongingskuur verder, met als volgende stap de 1ste fase van het vernieuwde Home & Living-departement.
Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.